ARTVİN

Son Mezunlara Veda Pikniği

Artvin Çoruh Üniversitesi Şavşat Meslek Yüksekokulu bünyesinde, Dijital Sağlık Sistemleri Teknikerliği Programına dönüştürülen Sağlık Kurumları İşletmeciliği Programının son mezunları için veda pikniği düzenlendi

Abone Ol

Şavşat MYO Yönetim ve Organizasyon Bölümü ile Veri Tabanı, Ağ Tasarımı ve Yönetimi Bölümü akademik personeli ve öğrencilerinin yoğun katılım gösterdiği etkinlikte, mezuniyet heyecanı yaşayan öğrenciler bir araya gelerek eğitim hayatlarının son günlerini samimi ve keyifli bir ortamda geçirme fırsatı buldu. Doğayla iç içe gerçekleştirilen programda öğrenciler ve akademik personel arasında sıcak sohbetler gerçekleştirildi, çeşitli etkinlikler düzenlendi ve mezuniyet anıları paylaşıldı.
Etkinlik kapsamında ayrıca Şavşat MYO öğretim elemanlarından Dr. Sıdıka Kaya'nın doktora eğitimini başarıyla tamamlayarak doktor unvanını almaya hak kazanması dolayısıyla bir kutlama gerçekleştirildi. Akademik başarısından dolayı tebrik edilen Dr. Kaya’ya, Sağlık Kurumları İşletmeciliği Programı akademik personeli ve öğrencileri adına hazırlanan hediye takdim edildi.
Programda konuşan Bölüm Başkanı Kurtca Mehmet Uğurlu ve bölüm akademisyenleri, Sağlık Kurumları İşletmeciliği Programının son mezunlarını tebrik ederek meslek hayatlarında başarılar diledi. Konuşmalarda, programın Dijital Sağlık Sistemleri Teknikerliği Programına dönüştürülmesinin sağlık sektöründeki dijitalleşme sürecine uyum sağlamak amacıyla gerçekleştirildiği vurgulanırken, mezun öğrencilerin gelecekte sağlık alanında önemli görevler üstleneceklerine olan inanç ifade edildi.
Günün sonunda öğrenciler ve akademik personel hatıra fotoğrafları çektirerek bu özel günü ölümsüzleştirdi. Şavşat Meslek Yüksekokulu ailesi, mezun olan öğrencilerine yeni yaşamlarında başarı ve mutluluk temennilerinde bulunurken, Dr. Sıdıka Kaya’yı da akademik kariyerindeki önemli başarısından dolayı bir kez daha tebrik etti.

Artvin Çoruh Üniversitesi