Etkinlik, cami çıkışında yoğun katılımla gerçekleşirken, vatandaşlar aşure ikramına ilgi gösterdi.
Muharrem ayının manevi atmosferine uygun olarak düzenlenen programda, toplumsal dayanışma ve kardeşlik vurgusu ön plana çıktı.
Artvin Müftülüğü yetkilileri, bu tür etkinliklerin toplumda birlik duygusunu pekiştirdiğini belirterek, benzer programların yıl içerisinde farklı zamanlarda da sürdürüleceğini ifade etti.
Cami cemaatinin memnuniyetle karşıladığı aşure ikramı programı, dualar eşliğinde sona erdi.
Muharrem Ayı Bereketi: Artvin’de Aşure İkramı
Artvin Müftülüğü tarafından birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünü güçlendirmek amacıyla Cuma namazı sonrasında vatandaşlara aşure ikramı yapıldı
Bunlar da ilginizi çekebilir